Gràcia cap a on vas?

Com potser ja sabeu en els últims dies ens hem assabentat de la intenció d’obrir nous hotels a la Vila, a més a més del mega projecte d’un hotel a la seu del Deutsche Bank, hi ha projectes d’hotels a la plaça del Sol, a Travessera de Gràcia amb Torrent de l’Olla i al carrer Breton de los Herreros.

Per això des de la Plataforma Gràcia, cap on vas? han fet un comunicat exigint la suspensió de les llicències d’hotels immediatament, i convoquen a entitats i veïnes del barri a assistir a la Comissió d’Urbanisme que es celebrarà dilluns vinent, a les 19 hores a la seu del Districte.

A més a més conviden a participar en la propera assemblea de la Plataforma, dimarts 27 a les 19:30h a la Violeta, on es parlarà de possibles mobilitzacions i de la possibilitat d’abandonar el procés participatiu del pla d’usos.

Des de La Plataforma Gràcia cap on vas? ens han sol·licitat la difusió i com associació del barri, i a petició d’alguns pares de l’AMPA ho posem en el vostre coneixement.

Gràcia cap on vas

Publicado por

AFA Col·legi Sant Josep

AFA Col·legi Sant Josep Carmelites Missioneres de Gràcia

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s